LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

September 30, 2011

keep the words to yourself, please??


>minggu ni buleh kata minggu yang agak tough la.. sebab apa sebab terpaksa tahan telinga...


saya pun taktau nak cakap apa... terasa? mungkin juga.. sebab walaupun  mungkin niat seseorang tu hanya bergurau.. tapi gurau pun ada had nya.. takkan sampai babitkan kepercayaan terhadap seseorang kan.. rasanya kalau setakat benda tu boleh  dan lama-lama boleh menyebabkan sesuatu hubungan tu keruh, rasanya we better keep that words to ourself... 
dulu mula-mula mungkin betul gurauan tapi bila kenangkan semula, sedikit sebanyak sebenarnya saya boleh termakan "gurauan" tersebut dan timbul bibit2 curiga dalam hati saya...
kenapa perlu suruh saya cari orang dekat2 sini?
dengan harapan tak payah tunggu yang duduk Sarawak tu.. senang katanya...
terdiam saya seketika, tak tahu nak cakap apa...
masa tu sempat juga terpikir, gurauankah itu? huhuhuhu

esoknya pun sama.. orang lain pulak yang cakap, dia kata memang tak berharap kalau hubungan jarak jauh.. sebab dia cakap susah nak caya sikit...
mmmm... dalam hati taktau nak cakap apa... cuma terpikir kenapa dorang cakap benda macam ni.. kan lebih bagus dorang doakan supaya kami panjang jodoh?
kan lebih bagus...
kenapa perlu racun otak dan fikiran saya dengan ayat macam tu?

>

2 comments:

Super Ummi said...

buat tak reti je diorang tu...
yang penting kita yakin dengan pasangan kita... dan doa banyak2..
dulu kita memang pernah ade pengalaman buruk LDR ni.. tapi takkan sebab sorang lelaki kita nak sabitkan semua lelaki tak setia kan...

InsyaAllah, kalau ade jodoh, pasti bersatu walaupun terpisah beribu batu..

Unknown said...

betul tu.. kalau dah ALLAH cakap bukan jodoh kita.. yang duduk depan mata pun boleh bercerai berai.. amin.. harap2 dipanjangkan jodoh kami

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...