LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

April 21, 2012

kasut kawen peeptoe aci tak??

nak kasut kahwin peeptoe... boleh??

sandal macam tak appropriate sangat kann..


pun teringin nak satu kaler fuschia nihhhh.. sume ko nakk  yerr


cantiknye yang ni kan.. adore this very2 much...
hehe..susah nak jumpa kasut tutup penuh yang cantik.. setuju tak?? kasut antara yang memang saya sangat cerewetttt.. sebab susah sangat nak berkenan sesuatu design tu.. dan kebanyakan yang mencuri hati adalah jenis peep toe..

kasut kawin mesti tutup depan ke eh?? hehehe, adik saya cakap dia taknak kasut peep toe sebab buruk kalau nampak jari.. 
*tapi sebenar saya suke tengok jari kaki saya keluar* rasa cam cute je... hekhek perasan!
hehehehe...
like the detailss..

lace nampak klasik+elegan...
MBB suruh beli design ni.... cantik tapi...

saya berkenan design ni....

amik dua2 aci tak??

>



>

4 comments:

Super Ummi said...

sume kasut cantik..
rambang mata, tak tahu nak pilih yang mane... beli je sume yang berkenan.. hehe

Unknown said...

@Miss Sunshinealamak, beli semua?? kayap la.. banyak sangat berkenan ni...

Zila Zainal said...

yesssss lace sangat elegant! always my style! jatuh cinta sentiasa!

Unknown said...

@Zila Zainal hehe yang ptg dah dapat kasut kawin lace kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...