LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

August 16, 2012

yeahhhh!!!!

>
>


Akhirnya.. saya terpengaruh dengan hasutan cadangan korang.. hehehehe..  so pagi saya slow talk dengan ustaz sekolah untuk mintak pelepasan tak hadir program esok petang..  terangkan kondisi saya yang kena travel jauh.. balik untuk elak jam.. kesian saya... almaklumla, saya takde second driver.. 7jam perjalanan balik, 7jam la saya drive.. tu kalau 7jam, kalau 9-10 jam, tak lembik hakuuu??

Tengok tadi respon macam ok, tapi kalau ada timbul citer2 blakang taktau la kan.. biar jela.. tak ada daya saya nak menghalang... saya yang merasa, mata yang memandang tak merasa beban yang bahu memikul... kalau nak citer sal komitmen lak, saya rasa tak fair kalau hanya sebab satu majlis saya tak hadir, komitmen yang diberi sebelum-sebelum ni ke laut terus, terus dicop tak bagi komitmen... harap2 tak la kan.. nauzubillah.... jom berbaik sangka... =)

Kat sekolah, yang betul-betul pure orang luar cuma 3 orang je...
satu dari Kedah, satu Kelantan dan satu Johor..
tapi yang johor tu dia kawin dengan orang setempat.. so jarang-jarang balik..
ada seorang lagi, orang Perak tapi isterinya orang Terengganu..

Yang penting sekarang, mood raya is on!!!
hati-hati dalam perjalanan buat kawan2 blogger yang travel...
semoga selamat pergi dan balik..
balik kampung... oooo balik kampung..... ^____^

p/s: Ngan GB tak bagitau lagi... erkkkkk malam ni sebelum tido kena susun ayat baik punye.. hihihi... 

8 comments:

Aisyah Az said...

hati-hati dijalan raya ^^ Biar Lambat Asal Selamat dengan jayanya

Unknown said...

@NurAisyah insyaALLAH.. =)

Unknown said...

hehehe seronoknya kan... mood raya dah mari.. nak keje pon malas...hahaha

Super Ummi said...

take care shizan.
Selamat hari raya

Unknown said...

Jijah lagila kan.. Hubby ada.. First time raya suami isteri

Unknown said...

Hana pun take care tau.. Selamat hari raya

Pwincess said...

Take care. Selamat hari raya. Maaf zahir batin. kekeke =D

Unknown said...

Take care too.. Slmt hari raye..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...