LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

November 8, 2012

mula bercuti


assalamualaikum, waktu korang baca entri ni, saya akan dalam perjalanan balik ke rumah kot.
harini ke sekolah dulu, dan tepat 1.05 minit bergerak memulakan perjalanan..
sebab apply cuti esok, walaupun esok masih lagi bersekolah dan hari terakhir persekolahan.. :p
lepas ni, entri akan auto publish, tapi segala comment2 anda, saya baca dan akan reply kalau berkesempatan..
jangan risau, so don't hesitate to leave a comment..
blog2 korang, kalau sempat saya akan jejak dan  komen, kalau tak komen pun, saya tetap baca tau... cuma kadang2, apa yang saya nak komen tu dah dikomen oleh orang lain.. 
kalau tak sempat blogwalking pun, insyaALLAH, akan berblogwalking lepas usai majlis kami nanti.. 
till then, take care friends
doakan saya, MBB dan majlis kami..
assalamualaikum


>
>

14 comments:

loytha'san said...

semoga selamat sampai ke destinasi yang ditujui cze..:) happy for your both! semoga majlis juga berjalan lancar..:)) msg me ur address asap ya..tq

Unknown said...

@loytha'san okey, nanti aku msg kat fb eh

cik chinta said...

slmt smpi, slmt bkawen..:-)

Amalina Ali said...

selamat bercuti ye sayang. semoga semuanya dipermudahkan. owh ye. selamat pengantin baru. semoga berbahagia dan kekal hingga ke Jannah. InsyaAllah. :)

zarith said...

Good luck...

fatehamohamed said...

Waaaahh...shizan dah otw balik..take care dear..semoga semua nye berjalan lancar..congartulation in advanced darling:))

Unknown said...

semoga majlis berjalan dengan lancar syg~ tahniah! selamat pengantin baru..

Unknown said...

Tq, selamat brcuti cik cinta.. ;)

Unknown said...

Aminn.. Selamat mmbuat prep ye dear..teng nana, semoga nana pun akan dipermudahkan nanti.. :)

Unknown said...

Tenkiu zarith, zarith pun dah tak lama dah kan.. ;)

Unknown said...

Tenkiu teha, insyaALLAH.. Doa banyak2 tau kat sy.. :)

Unknown said...

Tenkiu jijah.. Doakan eh.. :)

:sour n sweet: said...

selamat pengantin baru kak c-ze!!
smoga dipermudahkan segala urusan,
smoga berbahagia hingga ke akhirnya!!
jgn nebes2...syemail =D

Unknown said...

@:sour n sweet: hehhe, tenkiu aiman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...