LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

June 26, 2011

seronok!!

Semasa entri ni ditulis MBB dah masuk ke hutan, menjalankan tugas mendidik anak bangsa....biala orang nak kata saya apa pun tapi weekend ni memang sangat seronok sebab baru teringat satu lagi cara berhubung dengan MBB.. hehe, boleh pulak terlupa yang kami boleh video chat,... ngeh3.. sekarang walaupun jauh, kami tetap dapat tengok antara satu sama lain.. saya boleh tengok dia, dia leh tengok saya.. suke2... sebelum ni mungkin disebabkan laptop tua ni tak mempunyai webcam, jadi menyebabkan saya terlepas pandang... walaupun sebenarnya saya boleh tengok MBB sebab dia baru beli laptop tahun lepas... tapi lepas ni, siapla,, walaupun, dia tak dapat tengok saya, janji saya buleh tengok dia kira ok la tu kan.. hihihihi.. sekarang adik ada dekat rumah, so boleh pinjam laptop dia untuk video call...  nak harapkan laptop saya yang berusia  5 tahun lebih tu tak adala.. hahaha, nak tunggu berganti pun entah bila.. tak penting pun setakat ni walaupun berkeinginan mau beli laptop dan hp baru.. tapi bila fikir-fikir yang sedia ada pun boleh pakai lagi, sayangla nak labur duit tuk beli(bukan kedekut, hihihi)..
kami vc juga google talk, biasa-biasa guna ym, tapi kelakarnya tak reti nak guna gtalk tu.haha, tapi bukan buta IT ok.. bila tekan asik kuar voice call aje, bila tanya adik, baru tau yang kena download plugin khas untuk video call... hahhaha, dan untuk vc, memang kena masuk gmail dulu... kualiti visual, gtalk lagi cantik daripada vc kat ym, sebab tak pecah-pecah... tapi sayangnya, kat gtalk laptop selalu hang.. so last-last kami decide guna ym je.. atleast kami dah jumpa cara baru nak lepaskan rindu.. ^_^  mood sekarang tentulah, hati berbunga-bunga... =))
MBB sebelum masuk ke sekolah
inila kenderaan untuk masuk ke Long Sukang..

2 comments:

Super Ummi said...

bestnye die... hihi.. nanti nak try jugaklah... kitorang selalu guna skype je.. tapi skype kene ade line yang betul2 stable baru boleh connect.. huhu...

Unknown said...

skype guna zaman kat IPG dulu, tapi betul, skype mmg kena line ok baru leh connect

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...