LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

August 16, 2011

going to....

i'm going to 


this evening...

hahaha..  macamla tak penah pergi kan... kecoh je.. orang kelantan cakap 'darat'
org negeri lain cakap macam Jak*** 
nak cakap ape ke cakap la... tak kisah pun.. bukan 1st time pergi pun.. =p
sebenarnya  excited nak pergi buka puasa dengan Fara...
dan bukan nak highlight pasal Pizza Hut pun... 
tapi pasal instinct...

korang percaya tak pada instinct??
sebenarnya saya percaya juga pada gerak hati..  of course la percaya pada yang SATU tu tetap yang teratas... tapi dah lama saya perasan sebenarnya gerak hati saya selalunya betul... tepat tu takla... tapi kebanyakannya memang betul..

hubungan telepati?
caya tak?
antara saya dengan Fara memang ada telepati ni.. selalunya apa yang saya fikir pada sesuatu masa, dia pun turut akan fikir benda yang sama.. dan kami boleh baca fikiran masing-masing pada situasi yang kami sama-sama alami..
selalunya pendapat kami pun sama...
dan terbaru berkaitan pizza hut pun sama...
saya teringin nak pergi makan dan pada masa yang sama dia pun..
dan dia call untuk ajak saya pergi sana pada saat saya sedang berkira-kira nak call dan ajak dia...

dengan MBB pun sama.. selalunya berkaitan dengan warna baju... tak janji pun tapi selalu pakai kaler sama...
dan sms dan call pada waktu sama berkira-kira nak call satu sama lain..
banyak lagi la.. 
kebetulan? mungkin.. selebihnya Wallahualam... tapi jangan obses sangat sudahla yer.. yang penting segalanya yang terjadi tu atas aturan DIA... =))... 

p/s: maaf, tak reti nak ulas lebih-lebih sebab takut nanti salah maklumat, lain pulak jadinya...  hehe, nanti sy tolong makan pizza tuk korang tau.. ;P

2 comments:

Super Ummi said...

hmm.. kita pun pernah jadi mcmni.. selalunya dengan aimi n amna..

sedapnya pizza, terliur lah pulak.. kirim salam dgn fara ye... dekat ye dengan fara?

Unknown said...

dekat tak dekat jugakla.. dalam 50km... bolehla sesekali melepas rindu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...