LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

August 19, 2011

i don't give a damn

seriously saya tak kisah kalau ada org tak puas hati dengan saya...
sebab saya memang tak kacau hidup orang
tapi kalau kita tak kacau hidup dia, dia tak puas hati tu satu hal
pastu perli-perli camana eh?
setakat ni saya anggap semua tu macam gurauan.. masuk telinga kanan kuar telinga kiri...
tapi kadang-kadang wonder jugak la kan kenapa timbulnya rasa tak puas hati kat jiwa raga dia tu
salah saya ke kalau keje dia banyak?
kenapa perlu persoalkan rezeki orang?
kemudian guna ayat sinis... kedengaran macam pujian tapi bila selalu diucapkan, tahu-tahula kan
saya tak pernah mengatakan diri saya hebat, banyak ilmu.. hanya kerana bertitle degree dan tempoh masa belajar yang lama.. sebab tahu tu sume tak cukup...
dan 
saya tak pernah kurang hormat sikit pun kat sesapa pun... sebab pengalaman yang ada pada mereka 
tapi kalau macam tu dia punya layanan dan attitude
sikit sebanyak mmg terhakis sikit rasa hormat tu...

tapi at the end of the day.. saya tau there's nothing much i can do.. huhu, biarkan jela.. memang akan ada yang macam tu dalam ramai-ramai...
best solution.. pekakkan telinga.. kalau hati waja, tak payah layan omongan dia... hahhahaa
last word.. do i care?? i don't give a damn la.... =p

2 comments:

Super Ummi said...

Hmm, rasanya orang tu macam ada perasaan hasad dengki yang tinggi je.. hmm, betul2, pekak kan je telinga.. lagi layan, lagi sakit hati kan..

Unknown said...

yup... cuma kadang2 geram kalau ayat2 sinis tu menusuk telinga saat jiwa kita sendiri pon kacau.. betul tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...