LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

September 23, 2012

Colourful thumbprint & Guestbook

Minggu lepas, adik-adik saya telah pergi hunting barang2 sambil jalan2...
ada la jugak barang yang dicari untuk majlis kawin saya nanti..
antaranya...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

dorang telah belikan saya 
ini!!



THUMBPRINT!!!


Nak buat ape thumbprint ni????


Memprint cap jari guest2 sekalian yang hadir masa majlis kenduri nanti..
=)
adik2 dah buat keputusan veto, dorang taknak guestbook biasa yang tulis-tulis tu..
tapi dorang nak guestbook CSI..

 
Ini la contoh guestbook CSI... adore gila dengan kaler biru nih.. cantik!

kredit pic: ceketfavor
Disebabkan saya telah mengsubkontrakkan perihal guestbook ni kepada adik saya, 
maka sy memang bg authoriti sepenuhnya kepada dorang untuk settle kan dari A-Z...
saya cuma tanya progress je..
sekarang ni, guestbook ni tak dapat tempah lagi.. sebab order hanya akan dapat dibuka awal oktober nanti..
jadi ke x guestbook ni, sama -sama kita tunggu.... =)

>
>

10 comments:

cik chinta said...

sgt ketip hokey :-) mst len dr len,

Unknown said...

@cik chinta idea adik2.. saya tak kretip pun.. hukhuk..

Unknown said...

wah terbaik lah..tak pernah pikir pon nak bua camni..hehee

Unknown said...

@azizah :) 2 la kan.. csi guestbook ni pun baru lagi rasanya..

Orked said...

harge??mahaL x??

sya-orked.blogspot.com

Unknown said...

@orked violet guestbook price starts from rm70.. thumbprint rm5 je..

loytha'san said...

woww! aku suke! sgt kretif! mane carik thumbprint yg?

Super Ummi said...

thumprint tu beli kat mane? nk jugak...

Unknown said...

@loytha'san kat daiso.. pergi serang sekarang.. :)

Unknown said...

@Miss Sunshine ummi miqdad, kat daiso.. =).. nak buat ape ye? utk kenduri akikah eh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...