LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

September 30, 2012

veil dah siap

veil pun dah siap dijahit manik..
cerita pasal veil [DISINI]
sama dapat dengan baju..
cuma baju sampai pagi,
malam tu plak kawan dengan isteri dia datang hantar veil..
tengok outcome dia,
memang puas hati sangat-sangat...
berbaloi rasa menghadap sampai muak veil tu tampal lace dia..
bila jahit manik, lagi la... errr walaupun bukan saya yang jahit... ;p

dari camni dah jadi.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
taraaaa!!!!


saya memang request guna pearl.. nak yang pelbagai saiz.. dan mintak akak tu main warna pearl tu..
yang lain saya serah pada dia nak buat macamana..
asal cantik..



selain pearl; akak tu jahit manik di sekeliling kain bahagian depan muka kain..
yang bahagian keliling tepi lain yang bentuk U tu, saya memang cakap tak payah jahit manik.. cukupla tu kan. nanti mabuk dengan manik je..
yang atas kepala ni pun dah berat gila..


upah akak tu amik 65 inggit..
 memang murah sangat... sebab saya budget rm70 ke atas..
hihihi.. rezeki... =)

>
>

4 comments:

cik chinta said...

aah..murh. (: cantik sgt. x sabo tgk ms pki nt

Unknown said...

@cik chinta sesuai dengan bajet..

Unknown said...

Ya Allah cantiknya.... rezeki2..

Unknown said...

@azizah :) hehe, tula... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...