LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

July 28, 2011

kecoh

Hahaha, hati sangat gumbira..
hal housemate itu sudah settle.. dua orang tu tak jadi nak sewa..
mungkin sebab banyak sangat songeh dan terma-terma saya kot.. hihihi, kecoh je kan...
tapi semalam ngadu dengan MBB, saya lak yang kena...
dia cakap kenapa saya jadi lembut hati dan segala bagai.. huhuhu, tapi tak apa la, janji benda tu dah settle... tutup buku.

yang paling bestnya adalah esok nak balik rumah...
yes! yes!... rindu dekat semua-semua dekat rumah tu... family, kucing-kucing, ikan-ikan dan michi si monyet...

michi: monyet yang tak macam monyet tengah makan aiskrim ... KFC pun dia bantai.. fav drink; ribena.. huhuhu

oh ye, ingat balik nanti nak import sekor kucing la kat rumah bawak balik Perak.. aci tak?
tapi kalau banyak karenahnya, tak jadi kot, tengok yang baik dan diam je bolehla angkut..
tapi kalau mulut bising, maunya mengiau sepanjang 6 jam setengah dalam kereta tu matila....
ada jugak  yang kena tinggal kat Lojing atau Cameron Highlands...
opps, takkan nak wat macam tu.. saya sayang kucing saya!!


p/s : mood nak kemas baju.....kita jumpa lagi rabu nanti..... bye2...

1 comments:

Super Ummi said...

hati2 balik tu ye... kita pun nak balik jugak harini, tapi takdelah samapi hari rabu. hari ahad dah balik kuching semula..

Selamat menjalani ibadah puasa! Jumpa lagi hari rabu nanti... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...