LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

February 15, 2012

jadi wonderwoman

ok, bedak ni sudah dijumpai
lokasi: dalam drawer baju
kronologi kehilangan: tidak dapat dikenalpasti bagaimana boleh berada di dalam drawer... huhuhu...

beria bagai cari sampai sanggup alih drawer yang penuh baju tu.. last2 tadi masa amik baju nak g sukan.. dia duduk atas lipatan baju dalam drawer tu.. heran sungguh... ke ada mistik2 sume? nauzubillah...  saya salah letak kot, sebab mungkin lepas ambil baju terus letak kat situ.. bersangka baik ye...

hari ni bizi sangat2... sebab ada sukan peringkat kelompok dan saya jadi penjaga masa + kerja tambahan tukang ukur lompat jauh.. tolong2 sebab tak ada orang...  lepas tu pergi hantar budak balik...

sekarang ni saya lapar... sebb baru saya sedar saya tak makan pape pun lagi hari ni.. kecuali kueytiaw yang dapat free tadi.. huhuhu... 
tetiba rasa kagum dengan diri sendiri.. sebab mampu bergerak ke sana ke mari dari pagi sampaila pukul 4.30 berbekalkan secawan nescafe sahaja... wonderwoman rupanya.. =p

sebenarnya nak citer benda lain.. tapi pent.. lenkali la yer....


p/s: cuti bulan 3, 2 minggu je lagi... hehe.. saya mau jumpa MBB.. =))
>

>

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...