LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

April 26, 2011

argggggghhhh.... bangang punya manusia...

kenapa saya bengang?
sebab ada manusia bangang yang telah memecah masuk rumah dekat kelantan
dan mencuri tabung kesayangan..... tabung botol susu aku....
gile siot orang tu...
tu tabung aku nak kawen la weh...


credit pict : Hajarus

dahla kumpul dari zaman belajar lagi.....
tambah sakit bila dalam tu duit 50 sen je... T_T
lama tu aku kumpul  nak masuk tahun ke tiga pun, baru dekat nak separuh dah tu.... walaupun hanya suku je....
aritu sempat la kira-kira berapa ada dalam tu even baru suku aje.. hampir RM160 lebih...
masa cuti bulan 3 aritu sempat berkira-kira nak wat masuk bank, tapi disebabkan sibuk dengan konvo... alih-alih terperap kat situ aje...
nak wat camana kan.. ni yang orang cakap.. tak ada rezeki..
kepada pencuri aku, aku tak halalkan duit satu sen pon yang ko amik tu...
makanla duit haram tu.. moga2, ko cirit, muntah darah dan sewaktu dengan nya...
kalau jadi darah daging pon best.. seksok boleh ALLAH balas dengan bakar kat api neraka...


4 comments:

Super Ummi said...

Tak guna punye pencuri!!! Geram jugak ni.. sebab dah pernah rasa. Masa die pecah masuk tu ade orang tak kat rumah?

Unknown said...

cik sunshine: takde orang.. siang2 buta lak tu.. adoi.. sakit ati gile kot.... tapi tu la, nak wat macammana.. takde rezeki

loytha'san said...

mak aih...geramm jek aku bce post ko. lmbt gila aku.. huhu. sori. bru nk beractive balik.

Unknown said...

Loy, aku hargai kegigihan ko bukak entri lama aku ni.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...