LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

April 16, 2011

bercakap semasa tidur

smalam aku tersedar yang aku bercakap masa aku tido...
kalau dah tido, macamana plak leh tahu aku tgh cakap kan?
ntahla susah nak explain.. yang aku tau, pas aku luah perasaan(bercakap tu) aku tersedar...
maybe sebab aku tido dalam keadaan hati tak tenang dan tak puas hati, tu yang g luah perasaan masa tido tu kot.. 


artikel dari PROFESOR DR SYED HASSAN AHMAD  kata benda ni ada kaitan dengan Rapid Eye Movement (REM).. huhuhu, terlibatkah aku dengan masalah ni? tak kot... 


sebab aku jumpa blog  SINAR RAUDHAH, masalah dia sama ngan aku.. hihihi, starting die mudah aje... kecik ati.. kemudian mula rasa nak marah, bila nak marah kat orang, simpan dalam ati.. pastu mulala tidur tak lena.. yang kemudian menyebabkan aku bercakap dalam tido....




p/s- bercakap dalam tido tu kira mengigau jugak eh???

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...