LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

April 13, 2011

kenapa AWAK?? bukan orang lain??


sebab:

masa first awak luah perasaan, awak janji nak jaga saya sepanjang hidup, 
awak bagitau akan cintakan saya sampai bila-bila dan awak juga cakap awak nak saya senyum aje 

awak penyabar dan boleh tahan dengan karenah saya yang berbagai2 ni

awak sentiasa ada saat saya suka dan duka (kecuali mak saya)

sape lagi yang sanggup datang amik dan hantar saya setiap kali waktu makan... 15km pergi+ lokasi kedai makan+15km balik

sape lagi yang sanggup beli nasik guna duit syiling bila kita takde duit masa tu....

awak buat airmata saya tumpah masa tulis entri ni... T_T

saya tak perlu banyak sebab tuk nyatakan kenapa awak yang jadi pilihan saya.. bukan si A, Si B....

tindakan awak tu dah membuktikan segalanya...

sebab tu saya dah janji dengan awak kan.. saya takkan tinggalkan awak selagi awak yang tak tinggalkan saya dulu...

semoga  dipanjangkan jodoh kita ke alam perkahwinan.. amin..

sekian tuk entri leleh2 hari ini.. @_@








2 comments:

loytha'san said...

alamakk... kim slm kat pakcik syafik ya~! hehe.. moga hidup kalian diberkatinya..amin2. ya rabb :)

Unknown said...

@loytha'san weh, malu wehhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...