LEARN from yesterday, LIVE for today & HOPE for tomorrow

April 10, 2011

My Hangouts

Baru balik dari hangover kat umah cik Fara.. Penat.. tapi best even rasa cam kejap je.. mana tak penatnya.. sebab jarak dari tempat aku bermastautin ni ke umah fara almost 50km...
tapi takpela.. daripada aku suk sorang, tercongok-congok, better aku spend time ngan die.. satu rahmat dah sbb ALLAH takdirkan aku ada juga my best friend kat sini, kalau tak, alahaiiii.. tak buleh bayangla macam mana aku nak harungi hidup kat sini...

Seperti yang dijanjikan, kitaorg pegi makan mee rebus Mastan Ghani.. makanan yang faymes kat kat sini.. sampaikan ada sorang kawan aku tu sanggup travel dari Pulau Pinang ke Bumi Perak ni semata-mata nak makan mee rebus ni.. kalau aku, aku rasa tak sanggup kot... sebab imo, aku rasa mee rebus tu sedap, tapi biasa-biasa aje.. takkan buat kita sampai tak tido malam la kalau tak jumpa sebulan sekali ke atau 6 bulan sekali...  
mee rebus pujaan hati semua orang di bandar ini...
oh, yer,, masa kuar tu, kitaorang kuar ngan sue n housemate dia.. working life ni mmg sangat2 membantu aku jumpa ramai kawan baru....almaklumlah aku ni bukannya ramai sangat kawan.. kenapa?? lain post aku cite... nama housemate sue; fiza.. baik orangnya.... orang Terengganu.

introducing...... fiza...
tengah merasa mee rebus.. aku takde.. sob2...
oh yer.. malam sebelumnya, aku ngan fara sempat g makan kat city mewah.... hehe, sebelum tu fara sempat belikan aku kek kesukaan ku, choc indulgence kat Secret Recipe.. untuk ape? untuk besday aku la.. hihihihi.. seronok walaupun sekadar satu slice kek... adiah? tggu gaji katanya... tak mengharapkan pon sebenarnya.. ingatan pon dah cukup... TQ fara.... really grateful sebab ko posting dekat2 ngan aku even realiti sebenarnya jauh sket... janji leh jumpa.. Kan2.. =p





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...